niedziela, 11 stycznia 2015

10.01.2015r. - Christmas Joy

Dziś doszłam do wniosku, że mimo szkodliwości elektroniki i jej negatywnego wpływu na każdego człowieka, ona jednak może dawać tyle szczęścia, że warto ;}


Czasem zdarza mi się, że w oglądaniu materiałów na YT, zapędzę się w jakieś dziwne, mroczne odmęty internetu i ludzkiej świadomości. Na szczęście tym razem dotarłam do filmów, które pokazują radość dzieciaków z prezentów gwiazdkowych (PS4, Xbox One...). Czasem rodzice robią im kawały i nie od razu pokazują te 'najważniejsze' prezenty, później obserwują wybuchy radości. Tak miło patrzy się na ludzi, którzy się tak cieszą... Ja się śmiałam z nimi aż do łez, mimo że to obcy ludzie, z drugiego końca świata. Szczęście wygląda tak samo wszędzie. 

Podrzucam i Wam dwa fajne filmiki :}




Widzieliście kiedyś u siebie w domu takie szczęście?

Pozdrawiam,
Baronowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz